Ανακοίνωση-απάντηση στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων εξέδωσε ο ΟΤΕ, σχετικά με το πρόστιμο των 6,3 εκατ. που του επιβλήθηκε για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στην αγορά.
Η διοίκηση της εταιρίας χαρακτηρίζει αβάσιμη την απόφαση της ΕΕΤΤ για επιβολή προστίμου ύψους 6,3 εκατ. ευρώ και τονίζει ότι επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός του, που πρακτικά συνεπάγεται προσφυγή στη Δικαιοσύνη.
Διαβάστε επίσης: Βαρύ πρόστιμο στον ΟΤΕ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης
Όπως υποστηρίζει, στην ανακοίνωση, η ΕΕΤΤ τον τιμωρεί χωρίς να έχει αποδειχθεί παράβαση, καθώς οι ενεργοποιήσεις ή μεταφορές χονδρικής από τον ΟΤΕ ήταν μέσα στο χρονικό πλαίσιο που έχει ορίσει η ίδια (Κανονισμός Χονδρικής RUO-Regulated Unbundled Offer).
Η ανακοίνωση
H EETT τιμωρεί τον ΟΤΕ χωρίς να έχει αποδειχθεί ζημία. Οι αιτιάσεις του ανταγωνισμού περί απώλειας πελατών δεν αποδείχθηκαν. Αντίθετα, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, οι ενεργοποιήσεις του ανταγωνισμού εμφάνισαν σταθερή αύξηση.
Οι ανταγωνιστές του ΟΤΕ κατέχουν πλέον μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς από τον ΟΤΕ, άρα δεν μπορεί να γίνεται λόγος από πλευράς ΕΕΤΤ περί «προστασίας του ανταγωνισμού».
Ο Όμιλος κατηγορεί την ΕΕΤΤ ότι όλα αυτά τα χρόνια κρατάει την αγορά και τη χώρα πίσω και στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, αντί να προωθεί τις επενδύσεις, «με τις τιμωρητικές αποφάσεις εναντίον του, τα προσκόμματα που δημιουργεί στην ανάπτυξη δικτύων και τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών».
«Με τις πρακτικές της περιορίζει τη δυνατότητα πρόσβασης των πολιτών της χώρας σε προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές, καθώς τιμωρεί τη μόνη εταιρεία που υλοποιεί τεράστιες επενδύσεις, πάνω από το 65% του συνόλου του κλάδου, για να δημιουργήσει τα δίκτυα του μέλλοντος τώρα», συμπληρώνει.
Ακόμη, αναφέρει ότι στο παρελθόν έχει επανειλημμένα καταγγείλει στην ΕΕΤΤ αθέμιτες συμπεριφορές προσέλκυσης πελατών από παρόχους, αλλά και περιπτώσεις δημιουργίας προσκομμάτων σε πελάτες που θέλουν να επιστρέψουν στον ΟΤΕ, αλλά για την τύχη αυτών των καταγγελιών, δεν έχει καμία ενημέρωση.