Ενδείξεις ανάκαμψης δίνει το λιανεμπόριο στην Τουρκία αν και ακόμα τα σήματα είναι αντικρουόμενα και το τοπίο ιδιαίτερα θολό.
Οι λιανικές πωλήσεις στην Τουρκία ενισχύθηκαν κατά 2,6% σε ετήσια βάση τον Ιούλιο του 2017, μετά από συρρίκνωση κατά 0,9% τον προηγούμενο μήνα. Είναι η ισχυρότερη αύξηση στις λιανικές πωλήσεις από τον Απρίλιο του περασμένου έτους, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν γρηγορότερα για τα μη εδώδιμα προϊόντα (4,8% έναντι 0,8% τον Ιούνιο) και μειώθηκαν λιγότερο για τα τρόφιμα, τα ποτά και τον καπνό (-1,3% έναντι -2,5%). Στον τομέα των μη εδώδιμων προϊόντων, οι πωλήσεις επεκτάθηκαν για τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, τα είδη ένδυσης και τα υποδήματα (19,9% έναντι 8,5%). υπολογιστών, βιβλίων και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού (5% έναντι 1,3%) και ανακτήθηκε για εκείνους μέσω ταχυδρομικών παραγγελιών και Internet (4,3% έναντι -6,4%).
Αντίθετα, οι πωλήσεις μειώθηκαν για τα ηλεκτρονικά αγαθά και τα έπιπλα (-8,6% έναντι -4,3%). τα ιατρικά προϊόντα και τα καλλυντικά (-4,9% έναντι -5%). Επίσης, τα καύσιμα αυτοκινήτων επιβραδύνθηκαν (2,9% έναντι 4,7%).
Σε μηνιαία βάση, οι λιανικές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 1,3% μετά την επί τα χείρω αναθεώρηση κατά 0,3% τον Ιούνιο. Οι λιανικές πωλήσεις σε ετήσια βάση στην Τουρκία ήταν κατά μέσο όρο 5,37% από το 2006 έως το 2017, φτάνοντας σε ιστορικό υψηλό 24,7% το Δεκέμβριο του 2010 και σε ιστορικό χαμηλό -5,9% τον Ιούνιο του 2009.