Η FIAT-Chrysler μπαίνει στο στόχαστρο της Αρχής Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) των ΗΠΑ πριν καλά, καλά στεγνώσει το μελάνι από τη διπλή συμφωνία συμβιβασμού με τη Wolkswagen που στοίχησε στη γερμανική εταιρία 20 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την EPA η FIAT-Chrysler χρησιμοποιεί software για την παραποίηση των εκπομπών ρύπων σε 104,000 φορτηγά και SUV’s που πουλήθηκαν στην αμερικανική αγορά από το 2014.
[graphiq id=”1fM5mUMbayp” title=”Μεγαλύτερα πρόστιμα σε αυτοκινητοβιομηχανίες” width=”700″ height=”542″ url=”https://w.graphiq.com/w/1fM5mUMbayp” ]
Η ιταλοαμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία σε ανακοίνωσή της εκφράζει απογοήτευση για τις κατηγορίες και αναφέρει ότι τα οχήματά της πληρούν τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές, ωστόσο δεν τοποθετείται επί της ουσίας των κατηγοριών, αν δηλαδή χρησιμοποιεί ή όχι λογισμικό που αλλοιώνει τις ενδείξεις και τις εκπομπές ρύπων.
Η FCA αναφέρει ότι θα αποδείξει στην EPA ότι οι εκπομπές ρύπων είναι εντός των ορίων και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και χρήσης τέτοιου λογισμικού.
Σύμφωνα με την EPA η FIAT δεν παρείχε επαρκείς πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρων σε 104,000 οχήματά της, τα οποία πουλήθηκαν στις ΗΠΑ από το 2014 έως το 2016.
Πρόκειται για μοντέλα Jeep Grand Cherokee και φορτηγά Dodge Ram, ενώ η EPA ακόμα ερευνά αν πρόκειται για λογισμικό παραποίησης εκπομπών ρύπων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η EPA δεν έχει εκδώσει τα απαραίτητα πιστοποιητικά για την πώληση των νέων μοντέλων 2017 της FIAT-Chrysler, ωστόσο συνεχίζουν να πωλούνται τα προηγούμενα.