Η Tsakos Hyundai Shipmanagement, η νέα εταιρία του ομίλου Τσάκου σε συνεργασία με τον όμιλο Hyundai, παίρνει μορφή και ισχυροποιεί σημαντικά την υλοποίηση του πλάνου της Tsakos Energy Navigation (TEN) στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του στόλου των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) τα επόμενα τέσσερα με πέντε χρόνια.
Η νέα εταιρία αναλαμβάνει την τεχνική διαχείριση των δύο πλοίων μεταφοράς LNG που ήδη ανήκουν στον όμιλο TEN. Πρόκειται για το «Neo Energy», μεταφορικής ικανότητας 149.700 κυβικών μέτρων , που ναυπηγήθηκε το 2007 και είναι ναυλωμένο σε κινεζικό όμιλο για τους επόμενους 18 μήνες ως πλωτή μονάδα αποθήκευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου, και το «Maria Energy» το οποίο ναυπηγήθηκε το 2016 και ναυλώθηκε στην Cheniere Energy μέχρι τα μέσα του 2018. Και τα δύο πλοία έχουν κατασκευαστεί σε ναυπηγεία νοτιοκορεάτικης εταιρία και έχουν ίδια εθνικότητας πληρώματα, γεγονός που εξηγεί και την συνεργασία της ΤΕΝ με τη Hyundai.
Η τεχνική διαχείριση της Tsakos Hyundai Shipmanagement, θα επεκταθεί και σε δεξαμενόπλοια της ΤΕΝ, έως ότου αυξηθεί ο στόλος των πλοίων μεταφοράς LNG (LNG Carriers) του ελληνικού ομίλου.
Στόχος της ΤΕΝ είναι η ενίσχυση του στόλου της με 12 LNG Carriers τα επόμενα τέσσερα με πέντε χρόνια. Η εταιρία βρίσκεται στην υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος για την κατασκευή επτά δεξαμενόπλοιων έως το 2017.
Η Tsakos Hyundai Shipmanagement, εγκρίθηκε σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία από το υπουργείο Ναυτιλίας. Εδρεύει στα νησιά Μάρσαλ και σκοπός της, εφόσον προβλέπεται από το καταστατικό, είναι « η διαχείριση, εκμετάλλευση, ναύλωση, διακανονισμό αβαριών, μεσιτεία αγοραπωλησιών ή ναυπηγήσεων ή ναυλώσεων πλοίων με ελληνική ή ξένη σημαία πάνω από 500 κόρους ολικής χωρητικότητας, με εξαίρεση τα επιβατηγά ακτοπλοϊκά πλοία και τα εμπορικά πλοία που εκτελούν εσωτερικούς πλόες, καθώς και με την αντιπροσώπευση πλοιοκτητριών εταιρειών, ως και επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο εργασιών τις ίδιες με τις προαναφερόμενες δραστηριότητες».
Σύμφωνα με την World Energy Outlook 2016 της International Energy Agency (IEA) από το σύνολο των ορυκτών καυσίμων, το φυσικό αέριο έχει τις καλύτερες προοπτικές, καθώς η ζήτησή αναμένεται πως θα αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό 1,5% μέχρι το 2040. Ταυτόχρονα, η συνολική κατανάλωση του υγροποιημένου φυσικού αερίου αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, διεκδικώντας μερίδιο 53% μέχρι το 2040 – από το 42% που κατέχει τώρα- στη συνολική κατανάλωση αερίου.
Η ΙΕΑ, προβλέπει συνολική αύξηση της κατανάλωσης του φυσικού αερίου, με εξαίρεση της Ιαπωνία, λόγω της επαναχρησιμοποίησης της πυρηνικής ενέργειας. Κίνα και Μέση Ανατολή αποτελούν τις μεγαλύτερες πηγές ανάπτυξης της αγοράς.