Έτοιμη να καταθέσει προσφορά στη Citi στο πλαίσιο της διαδικασία πώλησης του Κωτσόβολου από την Currys φέρεται να είναι η διοίκηση της ΔΕΗ.
Κίνηση για είσοδο στη λιανική και στο εμπόριο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών φέρεται να έχει επεξεργαστεί η ΔΕΗ με πρωτοβουλία του CEO Γιώργου Στάσση.
Το θέμα αποκάλυψε το Mononews την Τετάρτη 26 Ιουλίου, με την εταιρία να μην το διαψεύδει, ενώ τα δημοσιεύματα που ακολούθησαν το ανέδειξαν σε μείζον επιχειρηματικό ζήτημα.
Επιχειρηματικά, η ΔΕΗ έχει κάνει ήδη άνοιγμα στη λιανική προσφέροντας Franchise καταστημάτων, κίνηση που εκτιμάται ότι στοχεύει να εκμεταλλευτεί το brand name και να επιστρέψει η εταιρία στις γειτονιές ενισχύοντας έτσι τη διαχείριση ρευστότητας μέσω είσπραξης λογαριασμών. Παράλληλα, τα καταστήματα αυτά εκτιμάται ότι θα αποφορτίσουν το δίκτυο εξυπηρέτησης και μέσω του outsourcing θα περιορίσει τα λειτουργικά έξοδα.
Η υποβολή προσφοράς για τον Κωτσόβολο,, όμως αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό σενάριο.
Η εταιρία, αν και δεν το έχει ανακοινώσει επισήμως, σχεδιάζει την υποβολή προσφοράς για την εξαγορά του market leader στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Σύμφωνα με πηγές, ανεξάρτητα από την επιτυχή ή όχι έκβαση της συγκεκριμένης υπόθεσης, στόχος της εταιρίας είναι η είσοδος στο λιανεμπόριο.
Πηγές υπογραμμίζουν ότι η εταιρία είχε παρουσία στη λιανική τη δεκαετία προωθώντας τότε τα οφέλη του ηλεκτρικού ρεύματος έναντι του γκαζιού με την επίδειξη ηλεκτρικών συσκευών σε σπίτια.
Το ενδεχόμενο υποβολής προσφοράς για την εξαγορά του Κωτσόβολου επεξεργάζονται επίσης Πλαίσιο και Public, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν και άλλοι παίχτες. Το τίμημα για την εξαγορά αναμένεται να κινηθεί στα 200 εκατ. ευρώ.