• Τελευταία
  • Trending
  • All
Αττική Οδός αποκλεισμένα αυτοκίνητα

Η Αττική Οδός εκθέτει Μητσοτάκη, χτυπά Στυλιανίδη-Θεοδωρικάκο

27 Ιανουαρίου 2022

Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν να τερματήσουν τις εχθροπραξίες

10 Μαΐου 2025

Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

9 Μαΐου 2025

«Υδάτινες Συμμαχίες»: Ευαισθητοποίηση και εθνική συνεννόηση για τη λειψυδρία

9 Μαΐου 2025

Οι πιστοί ανά τον κόσμο

9 Μαΐου 2025

Στα 563 εκατ. η ζήτηση για το IPO της Qualco

9 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Qualco: Τεράστια η ζήτηση στο IPO… Καταλύτης το τρίο cornerstone

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
piggy bank in pool, saving money for vacation time. Generative Ai

Ξενοδόχοι: Η Αθήνα χάνει τουρισμό λόγω προβλημάτων σε Μουσεία – Ακρόπολη

9 Μαΐου 2025

Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

9 Μαΐου 2025

Σε τροχιά υλοποίησης ο ΒΟΑΚ – Υπογράφηκε η σύμβαση με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

9 Μαΐου 2025

ΗΠΑ και Κίνα σπάνε τον πάγο…

9 Μαΐου 2025

Συνάντηση Παπασταύρου–Chevron με φόντο τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες

9 Μαΐου 2025

ΑΑΔΕ: Λουκέτο σε 5 πρατήρια καυσίμων και άλλα 5 στο μικροσκόπιο

9 Μαΐου 2025
Ο Βασίλης Ψάλτης

Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

9 Μαΐου 2025

Εικονική η μείωση του πληθωρισμού – Ράλι στα ενοίκια στραγγαλίζει τα νοικοκυριά

9 Μαΐου 2025

Ποιους ενοχλεί ο νέος Πάπας – Τράβηξε αυτιά με το καλημέρα

9 Μαΐου 2025

Η Snappi είναι έτοιμη να βγει στην Ελλάδα – Τα πρώτα βήματα και η επόμενη μέρα

9 Μαΐου 2025

Ουκρανία: Ανακάλυψε ουγγρικό δίκτυο κατασκόπων

9 Μαΐου 2025

Eurobank: Ανεβάζει τον πήχυ στα €3,20 η Citi

9 Μαΐου 2025

Οι αλουμινάδες δεν τρέχουν στις ΗΠΑ… παρά τους δασμούς

9 Μαΐου 2025

Ο Σι θέλει καρέκλα στο τραπέζι για Ουκρανία – Ζήτησε δίκαιο deal από Πούτιν

9 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική Crisis Management

Η Αττική Οδός εκθέτει Μητσοτάκη, χτυπά Στυλιανίδη-Θεοδωρικάκο

Intelligence DptΑπόIntelligence Dpt
27 Ιανουαρίου 2022
Στις Crisis Management, On the Radar, The Wire, Επιχειρήσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
81 1
0
Αττική Οδός αποκλεισμένα αυτοκίνητα
222
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Φωτιά στο πολιτικό και εσωκομματικό σκηνικό βάζει η Αττικές Διαδρομές, καθώς με εκτενή ανακοίνωσή της απαντά στον πρωθυπυοργό Κυριάκο Μητσοτάκη και εκθέτει την κυβέρνηση για την λήψη πολιτικής απόφασης, η οποία επέτρεψε την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στην Αττική Οδό και για έλλειψη επιχειρησιακής επίγνωσης με αποτέλεσμα την υπέρμετρη επιβάρυνση της, όταν έκλεισε τις εθνικές οδούς.

Ευθύνες στην κυβέρνση και ειδικότερα στην Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επιρρίπτει με ανακοίνωσή της η Αττική Οδός, καταλογίζοντας έλλειψη επιχειρησιακής επίγνωσης, συντονισμού και πανικό.

Σχετικάθέματα

Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν να τερματήσουν τις εχθροπραξίες

10 Μαΐου 2025

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025

Εκτενή ανακοίνωση εξέδωσε η Αττικές Διαδρομές, η εταιρία διαχείρισης της Αττικής Οδού, με την οποία σκιαγραφεί το σκηνικό της κρίσης και απαντά στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα που οδήγησαν στον αποκλεισμό χιλιάδων οδηγών στον αυτοκινητόδρομο.

Στην ανακοίνωσή της η εταιρία αναφέρεται σε έγκαιρη ενημέρωση της Τροχαίας, της οποίας προϊστάμενος υπουργός όμως είναι ο Τάκης Θεοδωρικάκος, καθώς και της Πολιτικής Προστασίας και της Περιφέρειας, των οποίων ηγούνται ο Χρήστος Στυλιανίδης και ο Γιώργος Πατούλης. Ο Περιφερειάρχης Αττικής, πάντως, έχει επίσης απαντήσει επιτιθέμενος στον καθ ύλην αρμόδιο υπουργό Χρήστο Στυλιανίδη.

Η ανακοίνωση ακολουθεί την πρόταση μομφής που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ κατά της κυβέρνσης και τη δριμύα κριτική που ασκεί στην κυβέρνηση σύσσωμη η αντιπολίτευση. Το μπαράζ των εξελίξεων αυτών, όμως, “μπαζώνει” την τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Υπουργικό Συμβούλιο με την οποία επιχείρησε να κλείσει το ζήτημα της κακοκαιρίας και της κακοδιαχείρισης της κρίσης.

Τα πρακτικά…

Η Αττικές Διαδρομές αναφέρεται σε αιτήματα που κατέθεσε για απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων στην Τροχαία και μέσα του συντονιστικού, τα οποία όπως αναφέρει αγνοήθηκαν, ενώ μετά το κλείσιμο των εθνικών οδών, όπως αναφέρει, ο όγκος διοχετεύθηκε στην Αττική Οδό. Η κυβέρνηση, όπως επισημαίνει επέλεξε να επιτρέψει την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων πριν την εκδήλωση των φαινομέμων, παρά τις προειδοποιήσεις, για να μην δαταραχθεί η εφοδιαστική αλυσίδα.

Τα όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση της Αττικές Διαδρομές αποτελούν ευθεία απάντηση στον Κυριάκο Μητσοτάκη,  ο οποίος με την τοποθέτησή του στο υπουργικό συμβούλιο επιτέθηκε στην εταιρία, την οποία κατέδειξε ως βασικο υπαίτιο της κατάστασης που δημιουργήθηκε. Νωρίτερα, μάλιστα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ανακοινώσει αποζημίωση των οδηγών, με λεφτά της εταιρίας, στο πλαίσιο συμβατικής ρήτρας, εξέλιξη που συνιστά όμως έμμεση αναγνώριση υπαιτιότητας από πλευράς της εταιρίας.

Πολύ λίγα, πολύ αργά

Πολύ λίγα και πολύ αργά ήταν αυτά που αποφάσισε η Πολιτεία για την αντιμετώπισης της κατάστασης στην Αττική Οδό, σύμφωνα με τις Αττικές Διαδρομές, την εταιρία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, η οποία σε ανακοίνωσή της αφήνει σαφείς αιχμές προς τους αρμόδιους φορείς και κυρίως κατά του υπουργού Πολιτικής Προστασίας, Χρήστου Στυλιανίδη και περιφερειαρχών για τη μη απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής.

Τονίζει ότι εγκαίρως είχε προειδοποιήσει – από τις συσκέψεις τη 21ης και 23ης Ιανουαρίου για την ανάγκη απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής και μείωσης των κυκλοφορούντων οχημάτων τη Δευτέρα, κάτι το οποίο δεν αποφασίστηκε άμεσα για να μη διαταραχθεί η εφοδιαστική αλυσίδα.

«Επισημάνθηκε με ιδιαίτερη έμφαση ότι παρά την ετοιμότητα της εταιρείας με 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χιλιόμετρα, η αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων σε συνδυασμό με τα αναμενόμενα ακραία καιρικά φαινόμενα, μπορεί να δημιουργήσει κινδύνους τόσο για την ασφάλεια των οδηγών όσο και για την ομαλή λειτουργία του αυτοκινητόδρομου».

Σημειώνει παράλληλα ότι δεν έχει την εξουσία απόφασης ή εντολής για τον περιορισμό ή την απαγόρευση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο που λειτουργεί και έχει το δικαίωμα να προτείνει ή να ζητήσει μέτρα περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο για λόγους ασφάλειας,« όπως και έκανε στην προκειμένη περίπτωση, επισταμένα κατά τη διάρκεια και των δύο συντονιστικών συσκέψεων αλλά καμία αρμοδιότητα να προβεί αυτοβούλως και να επιβάλει περιορισμό ή διακοπή της κυκλοφορίας».

Για την απαγόρευση της κυκλοφορίας επισημαίνει ότι ήρθε στις 2μ.μ. «Η απαγόρευση ήρθε πολύ αργά, με το φαινόμενο σε πλήρη εξέλιξη, και αφού είχαν ήδη προκύψει μεγάλα κυκλοφοριακά ζητήματα» τονίζει η Αττική Οδός.

Ολόκληρη η ανακοίνωση των Αττικών Διαδρομών έχει ως εξής:

Η ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. προς αποκατάσταση της πραγματικής διάστασης των γεγονότων αναφορικά με το θέμα της διαχείρισης και της διακοπής της κυκλοφορίας της Αττικής Οδού κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «ΕΛΠΙΔΑ», ενημερώνει για τα παρακάτω.

Κατά πρώτον, η ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. δια των εκπροσώπων της που παρέστησαν στις συντονιστικές συσκέψεις της 21ης και 23ης Ιανουαρίου των αρμόδιων φορέων υπό τον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας, όπως αναγράφεται και στα πρακτικά, έθεσε εξαρχής ρητώς αιτήματα προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών – βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου (όπως είχε αποφασισθεί σε αντίστοιχες συγκυρίες στο παρελθόν) ενώ επισημάνθηκε με ιδιαίτερη έμφαση ότι παρά την ετοιμότητα της εταιρείας με 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χιλιόμετρα, η αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων σε συνδυασμό με τα αναμενόμενα ακραία καιρικά φαινόμενα, μπορεί να δημιουργήσει κινδύνους τόσο για την ασφάλεια των οδηγών όσο και για την ομαλή λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.

Ως εκ τούτου:

Στη σύσκεψη της 21ης Ιανουαρίου, η ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. και λοιποί Παραχωρησιούχοι ζήτησαν την απαγόρευση κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων και την επίσημη σύσταση από πλευράς της Πολιτείας για την όσο το δυνατόν ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων εντός του αστικού ιστού αλλά και την αποκλειστική χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στις μετακινήσεις. Η λήψη αποφάσεων για τα μέτρα και τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας, παραπέμφθηκε για τη συντονιστική σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου.

– Στη συντονιστική σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου η ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. δια των εκπροσώπων της επανέλαβε την ανάγκη για μείωση των κυκλοφορούντων οχημάτων από την προηγούμενη κιόλας μέρα, δεδομένου ότι η κακοκαιρία αναμενόταν, όπως μας ενημέρωσαν οι αρμόδιοι φορείς, για τη Δευτέρα το μεσημέρι. Συγκεκριμένα, ανέφερε την ανάγκη για κλείσιμο των σχολικών μονάδων, απαγόρευση των φορτηγών από την Κυριακή το βράδυ – όπως είχε γίνει και στην κακοκαιρία «Μήδεια» (13-17 Φεβρουαρίου του 2021) – και την επίσημη επικοινωνία από πλευράς Πολιτείας για την ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων στην Αθήνα, όπως είχε ήδη πραγματοποιήσει η ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της στο Twitter.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι / λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών καθώς και στην παρουσία της Αστυνομίας στα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και στην ενισχυμένη παρουσία Τροχονόμων στις εισόδους και στα διόδια για την επιβολή ή την εφαρμογή των όποιων αναγκαίων κυκλοφοριακών περιορισμών.

Επί των παραπάνω θεμάτων και ειδικά σε ότι αφορά τα φορτηγά και μετά από παρεμβάσεις Περιφερειαρχών κατά της προληπτικής απαγόρευσης κυκλοφορίας τους, ο Υπουργός Πολιτικής Προστασίας τοποθετήθηκε σαφώς λέγοντας ότι πρέπει να διασφαλιστεί η οικονομική – εφοδιαστική αλυσίδα. Συγκεκριμένα, υπογράμμισε ότι το Κράτος δεν μπορεί να κλείνει δρόμους προληπτικά και πρότεινε να υπάρχει στενή συνεργασία Τροχαίας και Παραχωρησιούχων με σύσταση η Τροχαία να παρεμβαίνει όπου απαιτείται είτε με ακινητοποίηση των φορτηγών ή να διοχετεύονται πίσω από αλατιέρες για να μπορούν να κινηθούν.

Στην πρόταση αυτή συμφώνησε και η Αστυνομία προσθέτοντας ότι ανάλογα με τα φαινόμενα θα προχωράει σε σχετικές απαγορεύσεις όπου χρειάζεται μέσω ανακοινώσεων.

Τονίζεται ότι η ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. όπως και κάθε λειτουργός ή παραχωρησιούχος [δεν νομιμοποιείται] δεν έχει την εξουσία, σύμφωνα με την εφαρμοστέα νομοθεσία, απόφασης ή εντολής για τον περιορισμό ή την απαγόρευση της κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο που λειτουργεί. Έχει το δικαίωμα να προτείνει ή να ζητήσει μέτρα περιορισμού ή απαγόρευσης της κυκλοφορίας εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο για λόγους ασφάλειας , όπως και έκανε στην προκειμένη περίπτωση, επισταμένα κατά τη διάρκεια και των δύο συντονιστικών συσκέψεων αλλά καμία αρμοδιότητα να προβεί αυτοβούλως και να επιβάλει περιορισμό ή διακοπή της κυκλοφορίας χωρίς προηγούμενη σχετική απόφαση από την αρμόδια Διεύθυνση της Ελληνικής Αστυνομίας.

Εν προκειμένω αρμόδιος φορέας για τη διακοπή λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου της Αττικής Οδού είναι η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, στη δικαιοδοσία της οποίας υπάγεται το τμήμα Τροχαίας Αττικής Οδού.

Η συντονιστική ομάδα του Τμήματος Τροχαίας Αττικής Οδού επιχειρούσε δια ζώσης από τις πρωινές ώρες της Δευτέρας 24 Ιανουαρίου στο κέντρο επιχειρήσεων της Αττικής Οδού έχοντας πλήρη εικόνα της κατάστασης και των προβλημάτων που επέφερε η ακαριαία συγκέντρωση των βαρέων οχημάτων στην Αττική Οδό.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Τροχαία έχοντας ήδη λάβει συστάσεις από το Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας κατά τη διάρκεια των συντονιστικών συσκέψεων για παρέμβαση όπου κρίνεται απαραίτητο, επιβεβαιώσει δια των εκπροσώπων της ότι θα παρέμβει με όποια απόφαση χρειαστεί ακόμα και διακοπής κυκλοφορίας και κλεισίματος των δρόμων και έχοντας πλήρη εικόνα της κατάστασης που εξελισσόταν από νωρίς το πρωί, επέβαλε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών στην Αττική Οδό με σχετική απόφαση στις 14.00 το μεσημέρι.

Η απαγόρευση ήρθε πολύ αργά, με το φαινόμενο σε πλήρη εξέλιξη, και αφού είχαν ήδη προκύψει μεγάλα κυκλοφοριακά ζητήματα. Συγκεκριμένα, το κλείσιμο της Νέας Οδού αλλά και της Εθνικής Οδού το πρωί της Δευτέρας, μετακύλησε όλο τον όγκο των βαρέων οχημάτων στην Αττική Οδό, με αποτέλεσμα στις 09.00 π.μ. και με τη χιονοκαταιγίδα να έχει κάνει νωρίτερα την εμφάνισή της, να έχουμε μια πρωτοφανή κίνηση 38.557 οχημάτων και 3.772 φορτηγών τα οποία μέχρι τις 14.00 έφτασαν τα 68.000 οχήματα, 5.700 φορτηγά και 35 εκχιονιστικά ανάμεσά τους που προσπαθούσαν να επιχειρήσουν. Και όλα τα παραπάνω χωρίς καμία απαγόρευση κυκλοφορίας ή σύσταση μη κυκλοφορίας στους δρόμους από την Πολιτεία την προηγούμενη μέρα.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι – σε αντίθεση με άλλους αυτοκινητόδρομους – η Αττική Οδός με 50 εισόδους, απαιτεί έγκαιρη απόφαση κλεισίματος, έτσι ώστε να διασφαλιστεί από πλευράς Τροχαίας ότι θα έχει έγκαιρα όλες τις επιπλέον απαραίτητες δυνάμεις σε κάθε είσοδο για να απαγορεύει την έλευση κάθε βαρέως οχήματος. Όταν έντονα καιρικά φαινόμενα βρίσκονται σε εξέλιξη, είναι αδύνατη η ταυτόχρονη απαγόρευση εισόδου βαρέων οχημάτων σε όλες τις εισόδους της Αττικής Οδού και αυτό γιατί δεν είναι πρακτικά εφικτό για την Τροχαία, να εξασφαλίσει και να διαθέσει το απαιτούμενο προσωπικό ώστε να εφαρμοστεί πλήρως και έγκαιρα η απαγόρευση.

Ένας αυτοκινητόδρομος όπως είναι η Αττική Οδός απαιτεί έγκαιρο προγραμματισμό για αυτό και ήταν επίμονη η προσπάθεια των εκπροσώπων της εταιρείας να απαγορευτεί η κυκλοφορία, ειδικά των βαρέων οχημάτων, από την προηγούμενη ημέρα.

Η απαγόρευση κυκλοφορίας από την προηγούμενη μέρα δεν αποτελούσε μόνο θέμα διασφάλισης της ροής της Αττικής Οδού ή οποιουδήποτε άλλου οδικού άξονα, αλλά κυρίως θέμα προστασίας και ασφάλειας των χρηστών του αυτοκινητόδρομου. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να είναι το κίνητρο εξαρχής για την απαγόρευση κυκλοφορίας και όχι αν θα μπορούσαν ή όχι να ανταποκριθούν οι παραχωρησιούχοι στη διαχείριση της «ΕΛΠΙΣ».

Οι αναφορές του Tύπου σε συγκρίσεις με τη «ΜΗΔΕΙΑ» που αναπαράγονται οφείλουν να ξεκαθαριστούν ως προς τα εξής βασικά σημεία.

Η κακοκαιρία «ΜΗΔΕΙΑ» τον Φεβρουάριο του 2021 αντιμετωπίστηκε με το ίδιο επιχειρησιακό σχέδιο αλλά εν μέσω lockdown και άρα με ελάχιστη κυκλοφορία.

Η τότε Ηγεσία του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και κ. Ν Χαρδαλιάς είχαν δώσει οι ίδιοι εντολή για την απαγόρευση κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων από την προηγούμενη ημέρα ανταποκρινόμενοι πλήρως σε αντίστοιχο αίτημα της ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.

Αλλά ακόμη και στο παρελθόν, στα 20 και πλέον χρόνια λειτουργίας της, η Αττική Οδός ουδέποτε κατέστη απροσπέλαστη, καθώς σε όλα τα αντίστοιχα περιστατικά η Τροχαία λάμβανε τα κατάλληλα μέτρα πριν την εκδήλωση ακραίων καιρικών φαινομένων.

Η διαχείριση παρόμοιων καταστάσεων αποτελεί μία παραμετρική προσπάθεια και απαιτεί μία κοινή γραμμή με γνώμονα το κοινό καλό και σύμπλευση όλων των εμπλεκόμενων φορέων πάνω σε μία βασική προτεραιότητα, που δεν είναι άλλη από την ασφάλεια των πολιτών. Η εταιρεία επέλεξε να συγκεντρώσει όλες της τις δυνάμεις, με πρωταρχικό μέλημα την ασφαλή ολοκλήρωση της επιχείρησης απεγκλωβισμού πολιτών και οχημάτων και την επαναφορά του δρόμου σε πλήρη λειτουργία.

Σε αυτό το σημείο, η εταιρεία θα ήθελε να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες στον Ελληνικό Στρατό, την Πυροσβεστική αλλά και την Ελληνική Αστυνομία για την πολύτιμη συνδρομή τους, εν μέσω ακραίων καιρικών φαινομένων, στην επιχείρηση απεγκλωβισμού πολιτών και οχημάτων τις προηγούμενες μέρες. Σημειώνουμε δε ότι, παράλληλα με τη συνδρομή της Πολιτείας, στο σημείο επιχειρούσε ανελλιπώς όλο το δυναμικό της Αττικής Οδού.

Η Αττική Οδός, 20 και πλέον χρόνια αποτελεί υπόδειγμα αυτοκινητοδρόμου τόσο σε επίπεδο υποδομής, όσο και σε επίπεδο διαχείρισης και λειτουργίας. Στα 20 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας της, η Αττική Οδός κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα των οδικών μετακινήσεων στη χώρα μας, ανεβάζοντας τον πήχη στους τομείς της ασφάλειας και των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενώ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας χιλιάδων ανθρώπων.

Σήμερα, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να λειτουργούμε με την ίδια ευθύνη για ασφαλείς διαδρομές και ποιοτική αναβάθμιση των μετακινήσεων προς όφελος όλων των πολιτών.

Σχετικά

Tags: ΑττικήΑττική ΟδόςΕλλάδακυβέρνηση ΝΔΚυριάκος Μητσοτάκηςπολιτικό ρίσκορίσκο
Share89Tweet56Share16Send
Intelligence Dpt

Intelligence Dpt

Analysts gather, analyze, or evaluate information from a variety of sources, such as news, law enforcement databases, surveillance, intelligence networks or geographic information systems.

ΣχετικάΆρθρα

The Wire

Ινδία και Πακιστάν συμφώνησαν να τερματήσουν τις εχθροπραξίες

10 Μαΐου 2025
The Wire

Καιρός: Έρχονται μπόρες και πτώση της θερμοκρασίας το Σαββατοκύριακο

9 Μαΐου 2025
On the Radar

Νέα υψηλά 15ετίας στο Χρηματιστήριο 

9 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
ΟΠΑΠ

Ο Τσιτσιπάς έτοιμος να κλείσει ραντεβού με τον τελικό

Boxing without gloves

Στυλιανίδης χωρίς γάντια κατά Αττικής Οδού

MostPopular

  • Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    Realme 14 5G: Οι Gamers της Gen-Z βρήκαν κινητό

    311 shares
    Share 124 Tweet 78
  • Μπάχαλο Τραμπ με Κίνα… τον μαζεύει ο Λευκός Οίκος

    70 shares
    Share 28 Tweet 18
  • Ο Ψάλτης άλλαξε mode… Η Alpha Bank έτοιμη για εξαγορές

    62 shares
    Share 25 Tweet 16
  • Underdog DEFEA 2025 Edition: Η Qualco μπαίνει και στα αμυντικά έργα

    104 shares
    Share 42 Tweet 26
  • Ο Όμιλος Φάις απέκτησε το 100% της Καλογήρου

    48 shares
    Share 19 Tweet 12

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr