• Τελευταία
  • Trending
  • All
efood logo

Η efood “αυτοκτόνησε” κι ακόμα δεν το χει καταλάβει

17 Σεπτεμβρίου 2021 - Ενημερώθηκε: 20 Σεπτεμβρίου 2021

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar Επιχειρήσεις

Η efood “αυτοκτόνησε” κι ακόμα δεν το χει καταλάβει

Ευκαιρία για box και Wolt το trend #cancel_efood. Στοίχημα η σύνδεση με την κοινωνία

Finance & Banking IntelligenceΑπόFinance & Banking Intelligence
17 Σεπτεμβρίου 2021 - Ενημερώθηκε: 20 Σεπτεμβρίου 2021
Στις On the Radar, Επιχειρήσεις
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
218 3
0
efood logo

efood

599
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Σε επικοινωνιακή και πθανώς επιχειρηματική δίνη εισέρχεται εταιρία διανομής τροφίμων efood, καθώς η διοίκηση της εταιρίας σε μια προσπάθεια να επιβάλλει νέους εργασιακούς όρους υπερεκτίμησε τη διαπραγματευτική της ισχύ και υποτίμησε τους διανομείς και τον αντίκτυπο σκληρών πολιτικών στην κοινωνία.

  • Το μήνυμα που άναψε τη φωτιά
  • Η αντίδραση και τα social media
  • Η πολιτική κλιμάκωση
  • Τα ρίσκα
  • Η ανακοίνωση που επιδεινώνει το πρόβλημα

Έτσι, η efood, μέχρι πρότινος πρωτοπόρος εταιρία, βρίσκεται αντιμέτωπη με μια τεραστίων διαστάσεων επικοινωνιακή κρίση, οι επιχειρηματικές επιπλοκές της οποίας δεν μπορούν να προβλεφθούν σε αυτή τη φάση.

Σχετικάθέματα

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 23 Μαΐου 2025

Η εταιρία με ένα μήνυμα που έστειλε στους διανομείς της και μάλιστα γενικό και ανώνυμο, τους ενημέρωνε εκβιαστικά για την αποδοχή νέων -δυσμενέστερων- εργασιακών συνθηκών ή τη διακοπή της συνεργασίας, ζητώντας μάλιστα άμεσες απαντήσεις.

Το μήνυμα, μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Αγαπητή Rider, στο πλαίσιο της αύξησης της παραγωγικότητας του στόλου και της ευρύτερης στρατηγικής της εταιρείας, θα θέλαμε να σου προτείνουμε να συμμετάσχεις και εσύ στο σχήμα συνεργασίας freelancing. Θέλουμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας αλλά με βάση τα παραπάνω και το batch σου εκτιμούμε ότι θα ήταν καλύτερο να συνεχίσεις να εργάζεσαι ως freelancer

Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός τεράστιου κύματος αντιδράσεων, αρχικά μεταξύ των διανομέων, το οποίο σε χρόνο ρεκόρ διαχύθηκε στα social media, με το hashtag #cancel_efood να γίνεται κορυφαίο στο Twitter και να αποκτά μεγάλη δυναμική στο Facebook. Το θέμα γρήγορα βρήκε διέξοδο στα ηλεκτρονικά media και εκφράστηκε και σε πολιτικό επίπεδο, με την αντιπολίτευση να επιδεικνύει αντανακλαστικά, θέτοντας το θέμα στο πλαίσιο του νέου εργασιακού νόμου.

Με την πλάτη στον τοίχο

Αν και ακόμα δεν είναι σαφές πόσοι χρήστες έχουν απεγκαταστήσει το app της efood από τα κινητά τους, είναι σαφές ότι η “συνήθεια” που η ίδια η εταιρία καθιέρωσε μεταξύ των χρηστών υπονομεύεται.

Την κατάσταση για την efood θα μπορούσαν να επιδεινώσουν οι αντιδράσεις κοινωνικών και καταναλωτικών φορέων, αλλά και των ανταγωνιστριών εταιριών. Αν για παράδειγμα η box της Cosmote και η Wolt επιδείξουν διαφορετικό πρόσωπο εργασιακά και το προβάλλουν επικοιωνιακά, τότε το σκηνικό στη διανομή φαγητού θα μπορούσε να διαφοροποιηθεί και μάλιστα δραστικά.

Τέτοιες πολιτικές όμως, θα μπορούσαν να έχουν αντίκτυπο και στο σκέλος της προσφοράς, καθώς αρκετοί και ισχυροί συνεργάτες της efood επενδύουν σε φιλικές πολιτικές προς τους εργαζομένους. Ενδεχόμενη διακοπή συνεργασιών από μεγάλους ή και μικρούς πωλητές θα μπορούσαν να προκαλέσουν ισχυρούς κραδασμούς στην efood και να επιβάλλουν την αλλαγή πολιτικών ή και διοίκησης ακόμη.

Λόγω του τομέα και του τρόπου που διεξάγει τις δραστηριότητές της η εταιρία υπάρχει και το ρίσκο της διαρκούς και πολυεπίπεδης ψηφιακής υπονόμευσης, Αυτό θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα δράσης ακτιβιστικών ομάδων hackers, όπως οι Anonymous ή ακόμα και smearing campaigns από καταναλωτικές ομάδες και επιχειρηματικούς αντιπάλους.

Υποκριτική αντίδραση της efood

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε στο διαδίκτυο, η efood με ανακοίνωσή της προσπαθεί να ανατρέψει τις εντυπώσεις, δηλώνοντας ότι «αποδοκιμάζουμε τη χθεσινή λανθασμένη επικοινωνία καθώς δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας».

Υποστηρίζει ότι «ουδεμία πρόθεση είχε να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στους διανομείς, αλλά αντιθέτως να προσφέρει, σε όσους το επιθυμούν και λήγει η σύμβασή τους, έναν νέο τρόπο συνεργασίας».

Παρ όλα αυτά η εταιρία δεν φαίνεται διατεθειμένη να υπαναχωρήσει από την απόφασή της να μην ανανεώσει τις συμβάσεις των διανομέων που εκπνέουν, προωθώντας το μοντέλο συνεργασίας ως ανεξάρτητους, ήτοι freelancers.

“Ρίχνει λάδι στη φωτιά”

Η διοίκηση της εταιρίας αναγκάστηκε να εκδώσει εκτενή ανακοίνωση, πολύ περισσότερων λέξεων, απ ότι το αρχικό μήνυμα επιχειρώντας να εξηγήσει την πολιτική της στο κοινό και στα media.

Η επιμονή της έγινε αντιληπτή ως αδιαλλαξία από τους χρήστες στα social media με το hashtag #cancel_efood να υπερβαίνει τις 34 χιλιάδες αναφορές στο twitter.

Από τους έως τώρα χειρισμούς της εταιρίας προκύπτει ότι η διοίκηση εμφορείται από την εμπεδωμένη εκτίμηση ότι το κύμα θα καταλαγιάσει και ότι οι απώλειες θα είναι μεσοπρόθεσμα διαχειρίσιμες.

Κατ επέκταση, η εταιρία αναιρεί στην πράξη την “συγνώμη” που “ψέλλισε”, γεγονός που καθιστά την όποια αντίδραση υποκριτική και ρίχνει λάδι στη φωτιά.

Η ανακοίνωση της efood

Αδιαπραγμάτευτη στάση του efood είναι η διασφάλιση των δικαιωμάτων των διανομέων και των συνεργατών μας. Αποδοκιμάζουμε τη χθεσινή λανθασμένη επικοινωνία καθώς δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας. To efood αποτελεί εδώ και 10 χρόνια τη Νο1 υπηρεσία delivery, επενδύοντας σε ένα πρότυπο περιβάλλον εργασίας με σταθερές συνεργασίες και αυτή τη στιγμή απασχολεί 3.700 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 3.000 είναι διανομείς σε όλη την Ελλάδα.

Δεδομένης της ταχείας ανάπτυξης του κλάδου και των συνεχών επενδύσεων από την εταιρεία, υπολογίζεται να δημιουργηθούν άλλες 7.500 θέσεις εργασίας εντός του 2022, εκ των οποίων οι 7.000 αφορούν διανομείς. Οι διανομείς αποτελούν θεμέλιο της πλατφόρμας, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόσωπο της εταιρείας στους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τους διανομείς, παρέχει συμβάσεις ορισμένου και αορίστου χρόνου, καθώς και τη σύμβαση με πάροχο ανεξάρτητων υπηρεσιών ή έργου (freelancer).

Τα μοντέλα εργασίας

  • Στη σχέση εξαρτημένης εργασίας, οι διανομείς απολαμβάνουν ανταγωνιστικές αποδοχές, προσαυξήσεις σε ημέρες και ώρες που προβλέπονται, ασφαλιστικές εισφορές, μηνιαίο bonus απόδοσης, μηνιαία παροχή σε κάρτα καυσίμων, ιδιωτική ασφάλεια, αποζημίωση δικύκλου, πλήρη επαγγελματικό εξοπλισμό, εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης.
  • Στο μοντέλο ανεξάρτητης συνεργασίας (freelancer), οι συνεργάτες – διανομείς απολαμβάνουν ανταγωνιστικές αποδοχές, αμοιβή ανά παραγγελία, πρόσθετη αμοιβή ανάλογα με τις χιλιομετρικές αποστάσεις, παροχή επαγγελματικού εξοπλισμού, προσωπικό προγραμματισμό στις ώρες και ημέρες εργασίας, απόλυτο έλεγχο των αποδοχών τους και εκπαίδευση.

Η …συγνώμη

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε προς τους διανομείς, συνεργάτες και χρήστες του efood, πως η λανθασμένη διατύπωση της πρόσφατης επικοινωνίας που έγινε προς 115 διανομείς των οποίων η σύμβαση λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, δεν εκφράζει τη φιλοσοφία και την κουλτούρα της εταιρείας και σε καμία περίπτωση δεν ήταν εκβιαστική.

Ουδεμία πρόθεση είχε να δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας στους διανομείς, αλλά αντιθέτως να προσφέρει, σε όσους το επιθυμούν και λήγει η σύμβασή τους, έναν νέο τρόπο συνεργασίας με την εταιρεία, που θα λειτουργήσει θετικά προς τις δύο πλευρές.

Το efood τοποθετεί την πετυχημένη επιχειρησιακή του ύπαρξη δίπλα στους διανομείς και τους διαβεβαιώνει πως με βασικές αρχές του τη διαφάνεια, τη συνέπεια και τον σεβασμό προς τους συνεργάτες του, ουδεμία πρόθεση έχει να μειώσει τον στόλο του, αντιθέτως τον αυξάνει διαρκώς.

Σχετικά

Tags: Business Riskcyber riskSocial Media
Share240Tweet150Share42Send
Finance & Banking Intelligence

Finance & Banking Intelligence

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο
The Wire

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
On the Radar

Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

22 Μαΐου 2025 - Ενημερώθηκε: 23 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
euMED, Med 9 2021

Μηνύματα στην Τουρκία από την EUMED στην Αθήνα

Εμάνουελ Μακρόν Τζο Μπάιντεν

Η Γαλλία ανακαλεί τους πρεσβευτές από ΗΠΑ και Αυστραλία

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    163 shares
    Share 65 Tweet 41
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    78 shares
    Share 31 Tweet 20
  • Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

    52 shares
    Share 21 Tweet 13
  • Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

    49 shares
    Share 20 Tweet 12
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    60 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr