• Τελευταία
  • Trending
  • All

Γ. Κοτζιάς για Σουέζ: Βροχή οι απαιτήσεις. Η κανονικότητα αργεί

29 Μαρτίου 2021

Δικαστική νίκη Χάρβαρντ κατά Τραμπ για την εγγραγή ξένων φοιτητών

23 Μαΐου 2025

Beta Weekender: Οι δασμοί έβαλαν τέλος στο ράλι

23 Μαΐου 2025

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
ναρκοπέδιο

Η κυβέρνηση οδηγεί σε ναρκοπέδιο ΜμΕ και ασφαλιστικές με την υποχρεωτική ασφάλιση

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

23 Μαΐου 2025

Επιχειρηματικότητα και καινοτομία στο επίκεντρο του πρώτου ΟΠΑΠ Forward TALKS

23 Μαΐου 2025
A businessman stands at a border checkpoint at night, with flashing lights highlighting the significance of digital trade and evolving economic regulations in a global context.

Οι κρίσιμες ημερομηνίες για το β εξάμηνο του 2025

23 Μαΐου 2025

OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Θρασύβουλος Θ. Μακιός

23 Μαΐου 2025

MAD VMA 2025 από την ΔΕΗ: Ένα Kick-Off Party που… ηλέκτρισε την Αθήνα

23 Μαΐου 2025

Τελειώνει η διαρθρωτική υστέρηση της Ευρώπης;

23 Μαΐου 2025

Η Euroxx βλέπει άνοδο 15% για ΔΑΑ

23 Μαΐου 2025

Cashflex: Νέα θυγατρική της Printec στην Ελλάδα

23 Μαΐου 2025

Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2025

23 Μαΐου 2025

ΙΚΤΙΝΟΣ: Δυναμική παρουσία στις αγορές της ΝΑ Ασίας και της Μ. Ανατολής

23 Μαΐου 2025

Λιανεμπόριο: Στα 16,17 δισ. ευρώ ο τζίρος στο α’ τρίμηνο

23 Μαΐου 2025

Τα 17 εδάφη χωρίς πλήρη κυριαρχία στον σημερινό κόσμο

23 Μαΐου 2025

Το δολάριο σε τροχιά εβδομαδιαίων απωλειών άνω του 1%

23 Μαΐου 2025

Ο χρυσός ενισχύεται εν μέσω ανησυχιών για ΗΠΑ και Μέση Ανατολή

23 Μαΐου 2025

Συνεχίζεται ο διάλογος ΗΠΑ–Κίνας εν μέσω τεχνολογικής και γεωπολιτικής έντασης

23 Μαΐου 2025
Piraeus logo rebranding 2024

Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς

23 Μαΐου 2025
  • CM’s Asia Power Index by Lowy Institute
  • Live εικόνα του Covid 19 στην Ελλάδα και τον κόσμο
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
Crisismonitor.gr
  • Είσοδος
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Crisis Zone
  • Sparks of Crisis
  • ΑΜΥΝΑ & ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
  • Πολιτική & Οικονομία
  • On the Radar
    • Analytics
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Crisismonitor.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Αρχική On the Radar

Γ. Κοτζιάς για Σουέζ: Βροχή οι απαιτήσεις. Η κανονικότητα αργεί

NewsRoomΑπόNewsRoom
29 Μαρτίου 2021
Στις On the Radar, Αναδυόμενες Κρίσεις, Επιχειρήσεις, Πολιτική & Οικονομία
Χρόνος ανάγνωσης1 mins read
215 2
0
588
SHARES
Share on FacebookShare on TwitterShare on LinkedInEmail this article

Με μεγάλη ανακούφιση ξεκίνησε η εβδομάδα αυτή, με την είδηση ότι το Ever Given αποκολλήθηκε και ότι πλέον μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για την επαναλειτουργία των διελεύσεων των πλοίων. 370 πλοία συνολικά βρίσκονται αγκυροβολημένα και περιμένουν, τόσο στην Νότια μεριά του Suez όσο και στην Βόρεια μεριά του Port Said. 

Του Γιάννη Κοτζιά

Σχετικάθέματα

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025

Προέδρου  του Συνδέσμου Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων
& Partner Xclusiv Shipbrokers Inc.

  • Claims από τον κάθε παραλήπτη, από το Suez Canal Authority για ζημιά τόσο στο το κανάλι και την υποδομή του όσο και στην εμπορική ζημιά των μη διελεύσεων.
  • Τα πάντα, από τρόφιμα, έπιπλα, ρούχα, παπούτσια, εξοπλισμό άσκησης, ηλεκτρονικά, ανταλλακτικά αυτοκινήτων και χαλιά είναι πιθανά να επηρεαστούν.
  • Η τιμή του αργού πετρελαίου έχει αυξηθεί από την ημέρα του συμβάντος
  • Οι περισσότερες μεγάλες γραμμές εμπορευματοκιβωτίων έχουν αρχίσει να εκτρέπουν πλοία γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και προειδοποίησαν ότι η διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να πάρει μήνες για να επανέλθει.

Τα πλοία αυτά δημιουργούν ένα backlog  που θα πάρει λίγο καιρό για να επανέλθει στην κανονικότητα. Συγκεκριμένα 193 πλοία στο Port Said για διέλευση προς Νότο, 201 πλοία στο Suez για Βόρεια διέλευση και 43 πλοία στο Great Bitter Lakes. Σύνολο 437 πλοία που αναμένουν το πέρασμα.

To Ever Given έχει περίπου 20,000 containers των 20 ποδιών ή 6.1μ μήκος. Για να καταλάβουμε το μέγεθος του συνόλου του φορτίου αυτού του πλοίου, αν τα βάλουμε το ένα container μετα το άλλο κατά μήκος δημιουργούμε μια «αλυσίδα» 120χιλιομέτρων. Δηλαδή μια απόσταση από την Αθήνα έως το Ναύπλιο.

Τι έχει επηρεασθεί ή θα επηρεασθεί άμεσα

Τα πάντα, από τρόφιμα, έπιπλα, ρούχα, παπούτσια, εξοπλισμό άσκησης, ηλεκτρονικά, ανταλλακτικά αυτοκινήτων και χαλιά είναι πιθανά να επηρεαστούν. “Βασικά, οτιδήποτε βλέπετε στα καταστήματα”. Οι καταναλωτές που είναι εγκλωβισμένοι στο σπίτι, πολλοί με περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα, εν μέρει λόγω της αδυναμίας να ξοδέψουν σε μη διαθέσιμες υπηρεσίες όπως της ψυχαγωγίας και των εστιατορίων συσσωρεύουν αγορές με κατ’ οίκον παράδοση και γίνονται καταναλωτές τελικών προϊόντων που η πλειοψηφία τους μεταφέρεται με containers. 

Αυξήσεις τιμών

Η τιμή του αργού πετρελαίου έχει αυξηθεί από την ημέρα του συμβάντος, και το Brent Crude από τα 60 δολάρια ανά βαρέλι που ήταν στις 23 Μαρτίου είναι στα 65.1 δολάρια σήμερα. Όμως η αγορά πετρελαίου είναι καλά εφοδιασμένη, υπάρχουν και τα στρατηγικά αποθέματα και να σημειώσουμε ότι η ζήτηση εξακολουθεί να είναι χαμηλή λόγω του Covid-19 και των συνεχιζόμενων lockdown, οπότε είναι μικρότερη η ανησυχία επάρκειας. Αυτό δεν σημαίνει ότι η διακοπή των φορτίων δεν θα προκαλέσει πονοκεφάλους για τα περιφερειακά διυλιστήρια και τους εμπόρους. Ενώ τα γενικά επίπεδα αποθεμάτων εξακολουθούν να υπερβαίνουν το μέσο όρο τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, υπάρχουν ορισμένα μεμονωμένα διυλιστήρια που ενδέχεται να κατέχουν χαμηλότερα αποθέματα και έτσι να χρειαστεί να προμηθευτούν αργό πετρέλαιο από αλλού εάν συνεχιστούν οι καθυστερήσεις. Στις περιπτώσεις αυτές θα μπορούσαν να προβούν σε άμεση αγορά αργού πετρελαίου από κοντινούς περιφερειακούς παραγωγούς σε πιθανά αυξημένες τιμές.

Προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες

Παρά την αναμενόμενη επαναλειτουργία, οι γραμμές εμπορευματοκιβωτίων προειδοποιούν ότι η διακοπή των αλυσίδων εφοδιασμού μπορεί να διαρκέσει ακόμα και αρκετούς μήνες και αυτό είναι πιθανό να προκαλέσει βραχυπρόθεσμη αύξηση των ναύλων. Για το άμεσο χρονικό διάστημα, αναμένουμε container πλοία και να καθυστερούν αλλά και να λείπουν από το σύστημα. Οι γραμμές δεν θα δέχονται φορτία όπου δεν μπορούνε να εξασφαλίσουνε χώρο και επίσης έχει ακουστεί και έλλειψη άδειων κουτιών.

Αυτό είναι αποτέλεσμα μπλοκαρισμένων πλοίων που επιστρέφουν κενά containers πίσω στην Άπω Ανατολή και μια εκτός προγραμματισμού καθυστέρηση στο repositioning αυτών. Όταν η γραμμή παραγωγής δεν έχει που να διοχετεύσει το τελικό αποτέλεσμα αυτής, καθώς στις αποθήκες των Logistics αυτές είναι ακόμα γεμάτες καθώς δεν υπάρχουν άδεια κουτιά containers για να μπουν τα προϊόντα μέσα, υπάρχει η πιθανότητα, μέχρι να εξομαλυνθεί ξανά η φυσιολογική ροή, να πρέπει να διακόψουν την παραγωγή κάποιες μονάδες της παραγωγικής αλυσίδας.

Εκτροπές πλοίων

Όπως είναι γνωστό, οι περισσότερες μεγάλες γραμμές εμπορευματοκιβωτίων έχουν αρχίσει να εκτρέπουν πλοία γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και προειδοποίησαν ότι η διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να πάρει μήνες για να επανέλθει. Ακόμα και οι 10-12 παραπάνω πλεύσιμες μέρες της παράκαμψης μπορεί να δημιουργήσουν/παρατείνουν το πρόβλημα των ελλείψεων αγαθών. Συνολικά, 80 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιμένουν, αλλά οι εκτροπές της κυκλοφορίας εμπορευματοκιβωτίων για το εμπόριο Ασίας-ΕΕ και ΕΕ-Ασίας άρχισαν να επιταχύνονται κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με δεκάδες πλοία να αρχίζουν τώρα να επαναδρομολογούνται. 

Ο μεγαλύτερος αντίκτυπος θα γίνει αισθητός στο ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης πλοίων και τον τρόπο με τον οποίο διαταράσσονται ή όχι οι εμπορικές γραμμές. Οι καθυστερήσεις ως αποτέλεσμα της διαταραχής της διώρυγας απλώς σημαίνει ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να «ανοίξουν» και πάλι αυτά τα πλοία για να είναι έτοιμα να «κλείσουν» την επόμενη δουλειά/ναύλο. Τα πλοία που είχαν ήδη κλειστεί αλλά δεν είχαν/έχουν φτάσει στο λιμάνι φόρτωσης, είναι πλέον πιθανό να χάσουν το laycan τους (δηλαδή την μέγιστη επιτρεπτή ημερομηνία σύμφωνα με το συμβόλαιο ναύλωσης), η ναύλωση θα βγει άκυρη, πράγμα που σημαίνει ότι οι ναυλωτές θα πρέπει να αναζητήσουν άμεσα άλλο πλοίο αντικατάστασης και αυτό συνεπάγεται αύξηση του ναύλου, καθώς το άμεσο και κοντινό πλοίο κοστίζει πάντα περισσότερο στον ναυλωτή. Αυτό ισχύει για όλα τα πλοία τόσο ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια που δεν είναι χρονο-ναυλωμένα και έχουν την δυνατότητα της spot αγοράς. Καλή αγορά των πλοίων dry ενδέχεται να γίνει ακόμα καλύτερη και η μέτρια αγορά των Δ/Ξ να γίνει καλή.

Η κανονικότητα θα αργήσει. Οι απαιτήσεις θα πέσουν βροχή

Γενικά η εφοδιαστική αλυσίδα θα αντιμετωπίσει θέματα με καθυστερήσεις, μη παραδόσεις, ακυρώσεις, εναλλακτικές παραγγελίες, και claims προς κάθε έναν στον οποίο μπορεί να του αποδοθεί ευθύνη. Η εφοδιαστική αλυσίδα και το Multimodal Transport, θα αντιμετωπίσουν τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης. Warehousing, Logistics, Freight forwarders, Port operations, και άλλοι κλάδοι που συσχετίζονται με την μεταφορά από πόρτα σε πόρτα θα αναγκαστούν να βρουν λύσεις. Με την πανδημία η εφοδιαστική αλυσίδα βρήκε τρόπους και διατήρησε την συνοχή της, το ίδιο θα βρει και τώρα. Απλά όλοι βλέπουμε την σπουδαιότητα και αναγκαιότητα της αποτελεσματικής, αδιάλειπτης και ασφαλούς θαλάσσιας μεταφοράς.

Περισσότερα μίλια

Επίσης όσα πλοία ταξιδεύουν για παραπάνω μέρες λόγω αναγκαίας παράκαμψης, γράφουν περισσότερα ton-miles και τα μεγαλύτερα ταξίδια και οι αυξημένες καθυστερήσεις θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερη χρήση των πλοίων (utilization), η οποία είναι αναμφίβολα πάντα θετική για τους ναύλους. Αν όλα τα πλοία με τελικό προορισμό Ευρώπη ή Ανατολικές ακτές ΗΠΑ, θα πάνε μέσω Ακρωτηρίου Καλής Ελπίδας, εκτιμάται ότι θα υπάρξει έλλειψη χωρητικότητας πλοίων containers της τάξης του 6% και ότι η γραμμή Ασία Ευρώπη σε τονο-μίλια θα αυξηθεί κατά 30%. Στην ναυλαγορά των containers ήδη παρατηρούμε τα υψηλότερα ναύλα των τελευταίων 13 ετών, οπότε όποια παραπάνω αύξηση συμβεί ως αποτέλεσμα του κλεισίματος της διώρυγας θα φέρει ακόμα καλύτερες μέσες ημερήσιες αποδόσεις στους πλοιοκτήτες των containers.

Πλοία μεταφοράς Livestock/κτηνοτροφίας. 11 τέτοια πλοία που έχουν 130,000 ζωντανά ανήκουν στην κατηγορία των ευπαθών φορτίων. Εδώ υπάρχει μεγάλη ανησυχία. Στο Πλοίο υπάρχει διαθέσιμη ζωοτροφή για συγκεκριμένες μέρες και κάποιες ακόμα για θέμα ασφαλείας, αν οι καθυστερήσεις ξεπεράσουν την διάρκεια των αποθεματικών, μπορεί να έχουμε τραγική κατάληξη.

Αλυσιδωτά claims

Αφήνω τελευταίο το σοβαρότερο θέμα των αλυσιδωτών claims που θα αθροίσουν πολλά εκατομμύρια και θα στραφούν ενάντια των υπευθύνων και δη του πλοιοκτήτη του Ever Given. Εδώ θα είναι ένα νέο case study πολλαπλών απαιτήσεων από ένα συμβάν ναυαγιαιρεσίας. Claims από τον κάθε παραλήπτη του κάθε κουτιού, από το ίδιο το SCA (Suez Canal Authority) για ζημιά τόσο στο κανάλι και την υποδομή του όσο και για την εμπορική ζημιά των μη διελεύσεων. Είπαμε και πριν πώς οι ιδιοκτήτες του φορτίου επί του πλοίου αλλά και φορτίων σε άλλα πλοία που έχουν/είχαν κολλήσει στη Διώρυγα πιθανότατα να διεκδικήσουν από τον ασφαλιστή ευθύνης του πλοίου (Ships liability Insurer) για απώλειες σε ευπαθή αγαθά ή χαμένες προθεσμίες παράδοσης. Εκεί που θα καταλήξει σίγουρα ο τελικός μεγάλος λογαριασμός είναι το reinsurance market καθώς εκεί θα στραφούν όπως είναι εύλογο για τελική κάλυψη όλες οι πληρωτέες απαιτήσεις προς τρίτους και μη.

Η ναυτιλία μας έχει μάθει πώς καμία μέρα δεν είναι βαρετή, καθώς κάθε μέρα έχουμε νέα πράγματα να μας κρατάνε το ενδιαφέρον ζωντανό και να μας δίνουν νέες εμπειρίες.

Σχετικά

Tags: γεωοικονομίαΕμπόριοΝΑΥΤΙΛΙΑναυτιλιακές εταιρίες
Share235Tweet147Share41Send
NewsRoom

NewsRoom

ΣχετικάΆρθρα

On the Radar

Η ΕΕ δεν σφίγγει το χαλινάρι στους τραπεζίτες… για να αντέξουν τον Τραμπ

23 Μαΐου 2025
Spotlight

Οι εισαγωγές των ΗΠΑ και της ΕΕ από την Κίνα βουλιάζουν

23 Μαΐου 2025
Το κτίριο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Crisis Zone

Η Ευρώπη θα μιλήσει μετά τις 18:00 για τους δασμούς Τραμπ

23 Μαΐου 2025
Επόμενο άρθρο
Κορονοϊός: Η εικόνα που... ζαλίζει

Κορονοϊός: Η εικόνα που... ζαλίζει

Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού

ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού

MostPopular

  • Δημοσκόπηση Metron: Οι χειρισμοί του Μαξίμου αποδίδουν- Δυστοπικό το τοπίο στην αντοπολίτευση

    164 shares
    Share 66 Tweet 41
  • Underdog: Οι κατασκευαστές μεθοδεύουν φάμπρικα Δημοσίων έργων χωρίς μελέτες στην Αθήνα!

    79 shares
    Share 32 Tweet 20
  • Νέος εκβιασμός Τραμπ σε ΕΕ με 50% δασμούς και στην Apple με 25%

    54 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Ο Σι Ζινπίνγκ μπορεί να κερδίσει τον Τραμπ αρκεί να… παίξει the long game

    50 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Οι αγορές ομολόγων δίνουν πόνο… Ο Τραμπ είναι αργά να νιώσει

    61 shares
    Share 24 Tweet 15

Find Us on Facebook

Διαφήμιση
Crisis Monitor logo

Αποκωδικοποιούμε τις Ειδήσεις | Συλλέγουμε Πληροφορίες | Παράγουμε Πληροφόρηση

Το Crisis Monitor είναι το μοναδικό ελληνικό portal Στρατηγικής Πληροφόρησης και Εκτίμησης Κινδύνου. Σκοπός είναι παρέχουμε το φακό ανάλυσης των γεγονότων και τα εργαλεία για τη λήψη αποφάσεων

Information
  • Ποιοί είμαστε
  • Διαφήμιση
  • Όροι χρήσης και Πολιτική απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση Απορρήτου
Road Map
  • The Wire
  • Crisis Zone
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
  • Spotlight

© 2018 Crisis Monitor- All rights Reserved-Designed by Crisis Labs, a Crises Zone Unit

Καλωσήλθατε ξανα!

Εισέλθετε στον λογαριασμό σας

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Ανακτήστε τον κωδικό σας

Συμπληρώστε τις πληροφορίες για να ανακτήσετε τον κωδικό σας

Είσοδος

Add New Playlist

Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies

Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς και στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο και να προβάλλουμε (μη) εξατομικευμένες διαφημίσεις. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.

Κάντε κλικ παρακάτω για να δώσετε τη συγκατάθεση ως προς τα ανωτέρω ή για να κάνετε επιμέρους επιλογές. Οι επιλογές σας θα εφαρμοστούν μόνο σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένης της ανάκλησης της συγκατάθεσής σας, χρησιμοποιώντας τις εναλλαγές στην Πολιτική Cookies ή κάνοντας κλικ στο κουμπί διαχείρισης συγκατάθεσης στο κάτω μέρος της οθόνης.

Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιστοποιούμε τον ιστότοπό μας και τις υπηρεσίες μας.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Στατιστικά

Εμπορικής Προώθησης

Λειτουργίες
Πάντα ενεργό

Πάντα ενεργό
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Διαχείριση επιλογών
{title} {title} {title}
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • The Wire
  • Crisis Zone
    • Ελληνική κρίση
    • Trump-effect
    • Τρομοκρατία
  • Πολιτική & Οικονομία
  • Αναδυόμενες Κρίσεις
    • Ελληνοτουρκικά
    • Κυπριακό
    • Κρίση ΗΠΑ-Ρωσίας
  • Αμυνα & Διπλωματία
  • On the Radar
    • Αγορές
    • Τράπεζες
    • Επιχειρήσεις
  • Spotlight
  • Βαλκάνια

Copyright © 2016-2021 Crisis Monitor | A Crises Zone Unit

Για να συνεχίσετε να διαβάζετε δωρεάν το περιεχόμενο στο Crisismonitor.gr απενεργοποιήστε το πρόσθετό που εμποδίζει την προβολή διαφημίσεων.
Please disable the ad blocker in order to continue viewing free content on Crisismonitor.gr