Gefco: Νέο branding, νέες φιλοδοξίες

Gefco: Νέο branding, νέες φιλοδοξίες

Η GEFCO, με παγκόσμια παρουσία στην παροχή υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας για βιομηχανίες και με ηγετική θέση στην εφοδιαστική διαχείριση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα με νέο λογότυπο και νέα εταιρική υπογραφή.

Διαφήμιση

Η νέα υπογραφή του Ομίλου GEFCO «partners, unlimited» αντανακλά τη φιλοδοξία του Ομίλου να ενισχύσει τη συνεργασία του με τους συνεργάτες και πελάτες του, με σκοπό να δημιουργήσει μεγαλύτερη αξία στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα. Τα επόμενα χρόνια, ο Όμιλος θα επιδιώξει να αναπτυχθεί μέσα από την διεθνή επέκταση και την καινοτομία, στοχεύοντας διαρκώς να κάνει το ‘παραπάνω βήμα’ σε μία αγορά που διαρκώς εξελίσσεται.

Μια σημαντική αναδιάρθρωση, με επέκταση σε νέες αγορές
Μετά τις αλλαγές στη μετοχική της σύνθεση το 2012, η GEFCO έχει ενισχύσει τις δραστηριότητές της, για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα από την οδική, αεροπορική, σιδηροδρομική και θαλάσσια μεταφορά εμπορευμάτων έως και υπηρεσίες 4PL (fourth-party logistics). Η υπόσχεση της GEFCO είναι να απελευθερώσει τους πελάτες της από το διοικητικό φόρτο και να συμβάλλει στο μετασχηματισμό της εφοδιαστικής τους αλυσίδας σε αλυσίδα αξίας. Έχοντας αυτό κατά νου, η εταιρεία έχει σχεδιάσει νέες δραστηριότητες, όπως το τμήμα GEFCO Industrial Services, το οποίο διαχειρίζεται εργασίες αρθρωτής συναρμολόγησης υποσυγκροτημάτων υψηλής αξίας στις εγκαταστάσεις παραγωγής των πελατών της.

Ενώ διατηρεί ένα σημαντικό όγκο συναλλαγών με την PSA, έναν από τους ιστορικούς πελάτες της, η GEFCO έχει διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των πελατών της στην αγορά των αυτοκινήτων. Επιπλέον, ο Όμιλος έχει κάνει άνοιγμα και σε άλλους βιομηχανικούς κλάδους (αεροπλοΐα, κατασκευές, βαρύς εξοπλισμός, ενέργεια, φάρμακα, υγεία, μόδα, οικιακά είδη, τρόφιμα, ηλεκτρονικά είδη κ.α.), οι οποίοι σήμερα αντιστοιχούν περίπου στο ένα τρίτο των εσόδων της GEFCO.

Η GEFCO έχει επεκταθεί και διεθνώς σε 60 χώρες. Χάριν στους 13.000 υπαλλήλους του Ομίλου που εκπροσωπούν 90 εθνικότητες, η GEFCO εξυπηρετεί σήμερα 300 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.
Η οργανική ανάπτυξη της GEFCO συνοδεύεται από ισχυρή εξωτερική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, η ενσωμάτωση της IJS Global το 2015 έδωσε στην εταιρεία τη δυνατότητα να ενισχύσει την προσφορά των υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευμάτων και να εδραιώσει την παρουσία της στην Κίνα, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις ΗΠΑ. Πιο πρόσφατα, τον Ιανουάριο του 2018, ο Όμιλος GEFCO εξαγόρασε την ισπανική εταιρεία GLT, με στόχο να ενισχύσει τη θέση του στην αναπτυσσόμενη αγορά εισαγωγών-εξαγωγών μεταξύ Μαρόκου και Ευρώπης.

Ο Όμιλος θα επιμείνει στην πολιτική των στρατηγικών εξαγορών, έχοντας τη στήριξη μιας εξαιρετικά υγιούς οικονομικής κατάστασης.

Η νέα ταυτότητα αντανακλά μοναδική κουλτούρα και ισχυρή φιλοδοξία

Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της GEFCO είναι αποτέλεσμα ενός μεγάλου διετούς project να διερευνηθεί το DNA της εταιρείας, το τί είναι αυτό που κάνει το brand μοναδικό για τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Ουσιαστικά, αυτό που κάνει τη GEFCO να ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της « απεριόριστης εγγύτητας », υποστηριζόμενη από την αποφασιστικότητά μας να οικοδομήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις και μέσω της συνεργασίας μας να δομήσουμε εμπιστοσύνη και να προσδώσουμε μεγαλύτερη αξία στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Ο Luc Nadal, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της GEFCO, έκανε τα εξής σχόλια: «Χάρη στο ανοικτό μας πνεύμα, σε συνδυασμό με την ικανότητά μας να ακούμε και να μαθαίνουμε από τους συνεργάτες μας, μπορούμε πάντα να κάνουμε μαζί ένα βήμα παραπάνω. Φυσικά, αυτό αποτυπώνεται στην ανανεωμένη μας ταυτότητα, που διαθέτει νέο λογότυπο και νέα υπογραφή. Το νέο κίτρινο πλαίσιο με την επωνυμία μας αναπαριστά ένα παράθυρο στον κόσμο, ενώ η νέα μας υπογραφή, « Partners, unlimited », εκφράζει τη φιλοδοξία και επιβεβαιώνει την αφοσίωσή μας στους πελάτες και τους συνεργάτες μας.»

Η λέξη Partners εκφράζει το πνεύμα συνεργασίας με το οποίο η GEFCO οικοδομεί τις σχέσεις με το οικοσύστημά της (πελάτες, προμηθευτές και υπαλλήλους), με βάση την εγγύτητα και το αμοιβαίο όφελος. Η λέξη Unlimited εκφράζει το σκοπό της εταιρείας να διευρύνει διαρκώς τα όριά της σε επίπεδο τεχνογνωσίας, γεωγραφικής εμβέλειας, βιώσιμης ανάπτυξης, δημιουργικότητας… και φυσικά καινοτομίας !
Έμφαση στην καινοτομία
Η GEFCO δραστηριοποιείται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου οι ανάγκες των πελατών και τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της αγοράς εξελίσσονται ταχύτατα, η κοινωνική και περιβαλλοντική νομοθεσία γίνεται όλο και πιο πολύπλοκη και εισάγονται επαναστατικές τεχνολογίες που αλλάζουν ριζικά τις παραγωγικές διαδικασίες και τον τρόπο ζωής των καταναλωτών.

Εδώ και κάποια χρόνια, η GEFCO εφαρμόζει νέες τεχνολογίες στη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας. Συγκεκριμένα, το Internet of Things (IoT) βοηθά την εταιρεία να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής αξίας, ιδίως σε επίπεδο ιχνηλασιμότητας, ενώ τα μαζικά δεδομένα διευκολύνουν τον προγραμματισμό και τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής διαχείρισης (logistics), ώστε να προσφέρουν εξοικονόμηση χρημάτων και οφέλη στο περιβάλλον.

Πιο πρόσφατα, θέλοντας να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών που αναζητούν όλο και περισσότερο εξατομικευμένες υπηρεσίες, η GEFCO σχεδίασε την υπηρεσία My Car Is There (Το αυτοκίνητό μου είναι εκεί), η οποία δίνει στους τελικούς πελάτες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται την παράδοση των νέων οχημάτων τους μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό.

Για να απελευθερώσει τη δημιουργική ενέργεια στην GEFCO, ο Όμιλος εγκαινιάζει την Innovation Academy (Ακαδημία Καινοτομίας) με στόχο να εντοπίζει καινοτόμα έργα των υπαλλήλων και να παρέχει τους κατάλληλους πόρους για να στηρίξει την ανάπτυξή τους.

Η GEFCO ακολουθεί μια προσέγγιση δοκιμής και μάθησης («test and learn») για να παρακολουθεί τις καινοτόμες ιδέες, όπως «καθαρούς» κινητήρες, ρομπότ αποθήκης και ανταλλακτικά που κατασκευάζονται από εκτυπωτή 3D.

Τέλος, ο Όμιλος συμμετέχει σε μια διαδικασία ανταλλαγής καινοτόμων ιδεών, μέσω της συνεργασίας με προγράμματα επιτάχυνσης και εκκολαπτήρια, και απευθείας με εταιρείες start-up, σχολεία και εργαστήρια. Αυτή η προσέγγιση συνεργασίας θα δώσει στην GEFCO τη δυνατότητα να εξελιχθεί σε ποικίλους τομείς, όπως ο συνεπιβατισμός (e-carpooling) και τα διαδικτυακά κέντρα συντήρησης/επισκευών για καταναλωτές.

Ο Luc Nadal ολοκλήρωσε με τα εξής: «Η αγορά της εφοδιαστικής αλυσίδας θα συνεχίσει να υφίσταται μια θεαματική, ριζική αλλαγή. Οι νέες λύσεις φέρνουν την επανάσταση στην αγορά των αυτοκινήτων: ηλεκτρικοί κινητήρες σήμερα, κινητήρες υδρογόνου αύριο και αυτόνομα οχήματα στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Πρέπει να διατηρήσουμε τον ηγετικό μας ρόλο, ενσωματώνοντας αυτές τις καινοτομίες και προσφέροντας στους πελάτες μας τις καλύτερες τεχνικές λύσεις στη σωστή τιμή και στο σωστό χρόνο. Κατά κάποιον τρόπο, θα αλλάξουμε την προσέγγισή μας στη διαχείριση της καινοτομίας, προβλέποντας αποτελεσματικά τις αλλαγές αντί απλώς να αντιδρούμε σε αυτές. Η νέα εταιρική μας υπογραφή αντανακλά τη δέσμευσή μας να διευρύνουμε διαρκώς τα όριά μας και να ακολουθούμε μια πορεία προς την αριστεία και την ανάπτυξη».

Διαφήμιση