Έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης από τα Public

Έκθεση βιώσιμης ανάπτυξης από τα Public

Έκθεση βιώσιμης επιχειρηματικότητας εξέδωσαν τα Public, ανταποκρινόμενα έτσι στα standards που θέτει ο ΟΗΕ για τις επιχειρήσεις και το κοινωνικό τους αποτύπωμα, αποτελώντας παράλληλα φωτεινό παράδειγμα, σε μια οικονομία που πλήττεται από την κρίση, επιτυγχάνοντας να διατηρήσουν και τις αξίες και να οικοδομήσουν πάνω σε αυτές.

Διαφήμιση

Όπως αναφέρεται στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσαν τα Public όντας η Νο 1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με 54 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, 100% θυγατρική του ομίλου Olympia, κλείνοντας 12 χρόνια δραστηριοποίησης στην αγορά του λιανικού εμπορίου, παρουσιάζουν την πρώτη έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, η οποία έχει συνταχθεί σύμφωνα με τις βασικές προδιαγραφές της Αναφοράς Προόδου ως προς την τήρηση των Αρχών του Οικουμενικού Συμφώνου του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).

Τα Public, με στόχο να αποτελούν τον απόλυτο προορισμό για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες, επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους στην τήρηση των Αρχών του ΟΗΕ ως προϋπόθεση για το σύγχρονο τρόπο άσκησης της επιχειρηματικότητας. Οι Αρχές αυτές περιλαμβάνουν τους τομείς των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, των Συνθηκών Εργασίας, της καταπολέμησης της διαφθοράς, της προστασίας του περιβάλλοντος και της προάσπισης της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Δείτε εδώ ολόκληρη την έκθεση

Αναλυτικά το 2016 υλοποίησαν τις παρακάτω δράσεις :

2016: Ανθρώπινο δυναμικό

  • 94 νέες προσλήψεις και 75 προαγωγές εκ των έσω
  • Public School of Retail, 18.500 ώρες εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους εργαζόμενους
  • Δημιουργία της πλατφόρμας mypublic.gr για τους εργαζομένους
  • Χριστουγεννιάτικα Δώρα για όλο το Προσωπικό
  • Δημιουργία Τράπεζα Αίματος

2016: Πρωτοβουλίες για την κοινωνία

  • Τα Public συμμετέχουν ενεργά στην κοινωνία με πρωτοβουλίες όπως η αποστολή προμηθειών σε πρόσφυγες, οι εκδηλώσεις ενημέρωσης για το σχολικό εκφοβισμό και η ενίσχυση της καμπάνιας «ένα στα πέντε» για την πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.
  • 1000 δωρεάν εκδηλώσεις το χρόνο εκπαιδευτικές & πολιτιστικές για παιδιά και ενήλικες.
  • Τοπικές κοινότητες: 95% του συνόλου των εργαζομένων, στα 50 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, έχουν προσληφθεί από τις τοπικές κοινότητες στις οποίες εργάζονται.

2016: Για την αγορά & τους πελάτες

  • Ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων με 3 νέα καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.
    15 διακρίσεις ανάμεσά τους 2: Retailer of the Year & το Καλύτερο Ελληνικό online store.
  • Εξυπηρέτηση πελατών: το 98% των πελατών δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι με την εξυπηρέτηση, ενώ το 94% δηλώνει πως θα αγόραζε ξανά από www.public.gr
  • Περιβάλλον και βιώσιμη ανάπτυξη: Ανάληψη πρωτοβουλιών για την προώθηση της περιβαλλοντικής υπευθυνότητας των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών των καταστημάτων αλλά και ενίσχυση της εμπορικής διάθεσης προϊόντων τα οποία, κατασκευάζονται σύμφωνα με φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.

Η Διευθύντρια Επικοινωνίας των Public, μέλους του όμίλου Olympia, Ανθή Τροκούδη, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Με κεντρικό άξονα την εξέλιξη των ανθρώπων μας, την ικανοποίηση του πελάτη μας και το κοινωνικό μας αποτύπωμα, ο πρώτος Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης των Public αναδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της μάρκας και υπογραμμίζει την αξία που προσφέρει η εταιρεία στην επιχειρηματικότητα και στην κοινωνία.»