VISA: Οι Βρετανοί millenials πρωταθλητές στις contactless πληρωμές

VISA: Οι Βρετανοί millenials πρωταθλητές στις contactless πληρωμές

Δέκα χρόνια μετά την παρουσίαση των ανέπαφων καρτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, η ετήσια μελέτη Digital Payments της Visa, που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, ενισχύει την ηγετική θέση της χώρας σε ό,τι έχει να κάνει με τις ψηφιακές πληρωμές. Η έρευνα 2,000 καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο φανερώνει ότι τα δύο τρίτα (66%) των Βρετανών έχουν χρησιμοποιήσει contactless κάρτες για να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά από τότε που αυτές έκαναν την εμφάνισή τους το Σεπτέμβριο του 2007.

Διαφήμιση

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι ανέπαφες πληρωμές έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, καταγράφοντας ρεκόρ 34% πληρωμών με contactless κάρτες τον Ιούνιο του 2017. Γενικότερα, το Ηνωμένο Βασίλειο αποτελεί τον ηγέτη της Ευρωπαϊκής αγοράς σε ό,τι έχει να κάνει με τον όγκο των ανέπαφων συναλλαγών – προηγείται της Πολωνίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Φινλανδίας.
Οι Millennials (18-35 ετών) έχουν καλωσορίσει τις ανέπαφες συναλλαγές με μεγαλύτερο ενθουσιασμό, με παραπάνω από τα τρία τέταρτα (76%) να πραγματοποιούν αγορές με τις contactless κάρτες τους – μέχρι το 2016 το ποσοστό αυτό ήταν στο 65%. Οι ηλικίες άνω των 65 είναι πιο συγκρατημένες όσον αφορά στη νέα αυτή τεχνολογία, το 55% της ομάδας αυτής τις έχουν δοκιμάσει, ενώ καταγράφεται μικρή αύξηση στο ποσοστό αυτό συγκριτικά με το περασμένο έτος που ήταν 52%. ΟΙ κλάδοι που γνώρισαν τη μεγαλύτερη άνθιση ανέπαφων συναλλαγών είναι σε γενικές γραμμές τα παντοπωλεία, τα super market, ενώ ακολουθούν τα fast food εστιατόρια και κυρίως τα μέσα μεταφοράς.
Σχεδόν το ένα πέμπτο (16%) των τερματικών των τραπεζών που εμπεριέχουν contactless τεχνολογία βρίσκονται στο Λονδίνο, το οποίο αποτελεί τον ηγέτη στη χρήση ανέπαφων καρτών, πιθανότατα και λόγω της επιτυχούς ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στο δίκτυο Μεταφορών στο Λονδίνο. Τέσσερεις στους πέντε κάτοικους Λονδίνου έχουν πραγματοποιήσει συναλλαγές με χρεωστική ή πιστωτική contactless κάρτα, 12 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το μέσο όρο της χώρας.

Η άνεση που μας δίνουν οι ανέπαφες συναλλαγές οδηγεί στην υιοθέτηση νέων μεθόδων πληρωμής. Το ένα τέταρτο (26%) της χώρας έχει χρησιμοποιήσει μία κινητή συσκευή για να πραγματοποιήσει αγορά σε κατάστημα ενώ το 57% όσων έχουν χρησιμοποιήσει contactless κάρτες έχουν επίσης χρησιμοποιήσει τις κινητές συσκευές τους για online banking, συγκριτικά με μόλις το 35% όσων δε χρησιμοποιούν ανέπαφες συναλλαγές. Αυτοί οι καταναλωτές είναι σχεδόν δύο φορές πιο πιθανό να έχουν κάνει αγορές υψηλής αξίας χρησιμοποιώντας την κινητή τους συσκευή (27% έναντι 16%).
Ο Kevin Jenkins, Managing Director for Visa UK & Ireland, δήλωσε: «Η εισαγωγή των ανέπαφων καρτών στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από 10 χρόνια αποτέλεσε καταλυτική στιγμή για τους καταναλωτές. Είτε πρόκειται για πληρωμή για κάποιο γεύμα, για τη χρήση μέσων συγκοινωνίας, αγορά ποτών σε bar και festival, είτε για δωρεές σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς, οι Βρετανοί έχουν φτάσει στο σημείο να αναμένουν μία ιδιαιτέρως εύκολη εμπειρία κατά τις συναλλαγές τους.»
«Η μελέτη μας φανερώνει ότι η διάθεση για υιοθέτηση νέων τρόπων πληρωμών είναι μεγαλύτερη από ποτέ και με τις κινητές συσκευές να ανοίγουν νέους τρόπους να πληρώνουμε, μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια φαίνεται ότι οι ανέπαφες συναλλαγές θα κατακτήσουν ένα ακόμη μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής μας ζωής.»

Η μελέτη Digital Payments πραγματοποιήθηκε από τη Visa και διεξήχθη από την Populus μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου 2017 σε 22 Ευρωπαϊκές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Αυστρίας, του Βελγίου, της Βουλγαρίας, της Τσεχίας, της Δανίας, της Φινλανδίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ελλάδας, της Ιρλανδίας, του Ισραήλ, της Ιταλίας, της Ολλανδίας, της Νορβηγίας, της Πολωνίας, της Πορτογαλίας, της Σλοβακίας, της Ισπανίας, της Σουηδίας, της Ελβετίας, της Τουρκίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Υπήρξαν 2,077 ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η έρευνα παρουσιάζει μία σφαιρική εικόνα καταναλωτικής συμπεριφοράς και εκτιμήσεις συμπεριφοράς σχετικά με διάφορες εναλλακτικές μεθόδους πληρωμών, όπως είναι το mobile payment και το ψηφιακό πορτοφόλι.

Director of Data Analysis του crisismonitor.gr και επικεφαλής της Crisis Labs, ασχολείται με την τεκμηρίωση οικονομικών και επιχειρηματικών μοντέλων και τη διαχείριση ρίσκου στις αγορές.
Μαθηματικός, με μεταπτυχιακό σε πρακτικές αναγνώρισης και διαχείριση επιχειρησιακού κινδύνου και υποψήφια διδάκτορ στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας.
«Οι αγορές είναι ζωντανοί οργανισμοί και αντιδρούν στην επιβολή»