Ευκαιρίες για business στη Λατινική Αμερική

Ευκαιρίες για business στη Λατινική Αμερική

Προσπάθεια ανάδειξης των επιχειρηματικών ευκαιριών που παρουσιάζονται για ελληνικές επιχειρήσεις στη Λατινική Αμερική κάνει το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής.

Διαφήμιση

Η πρώτη Ημερίδα πραγματοποιήθηκε στις 17/5 στα Χανιά στο Επιμελητήριο Χανίων όπου οι τοπικές εταιρίες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις αγορές του Μεξικού, του Περού και της Ουρουγουάης και διαπιστώσουν ότι υπάρχουν δυνατότητες προώθησης κρητικών αγροτικών και άλλων προϊόντων στη Νότιο Αμερική. Παράλληλα, η Πρεσβεία του Μεξικού οργάνωσε ειδική εκδήλωση με την ευκαιρία του κατάπλου ιστιοφόρου πλοίου του Μεξικανικού Ναυτικού στο λιμάνι της Σούδας στο πλαίσιο πολύμηνου εκπαιδευτικού ταξιδιού.

Η δεύτερη Ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 18/5 σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας όπου παρουσιάσθηκαν 6 χώρες και την παρακολούθησαν 50 ενδιαφερόμενοι. Οι Πρέσβεις και οι Εμπορικοί Ακόλουθοι του Μεξικού, της Βραζιλίας, της Αργεντινής, της Χιλής του Περού και της Ουρουγουάης αναφέρθηκαν διεξοδικά στα χαρακτηριστικά της οικονομίας και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, στις οικονομικές εξελίξεις και τάσεις, στους κλάδους που παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές, στις καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες εισαγωγών, στα κίνητρα για επενδύσεις, σε θέματα εμπορικών συναλλαγών, στο τραπεζικό σύστημα, κλπ., ενώ οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα για κατ ιδίαν συζητήσεις επί συγκεκριμένων επιχειρηματικών σχεδίων.

Ο Πρόεδρος του Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδος-Λατινικής Αμερικής και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της INTRALOT, κ. Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, ανέφερε στην ομιλία του:

«Η Λατινική Αμερική έχει επιδείξει μεγάλη ανθεκτικότητα στην παγκόσμια οικονομική κρίση με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξής και πολύ θετικές προοπτικές για τα επόμενα χρόνια. Πρόκειται για μία αγορά 600 εκατομμυρίων δυνητικών καταναλωτών που μπορεί να δώσει διέξοδο πρόσφορης δράσης καθώς αναζητά εναλλακτικές επιλογές προϊόντων και υπηρεσιών, επιδιώκει την αναβάθμιση υποδομών, τη βελτίωση συνθηκών διαβίωσης και υγείας, την αντιμετώπιση της φτώχειας και της επισιτιστικής ανεπάρκειας, την προσαρμογή στις κλιματικές μεταβολές.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, δεύτερος σημαντικότερος εμπορικός εταίρος της Λατινικής Αμερικής, έχει διπλασιάσει τις εξαγωγές της προς την περιοχή την τελευταία δεκαετία, τάση από την οποία μπορούν να ωφεληθούν και να κερδίσουν μια αξιόλογη θέση στις αγορές της Λατινοαμερικάνικης Ηπείρου οι διορατικές και εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν διεθνή εμπειρία και προσφέρουν ανταγωνιστικά προϊόντα».

Το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας – Λατινικής Αμερικής πρόκειται να σχεδιάσει Επιχειρηματική Αποστολή σε 2-3 χώρες της Λατινικής Αμερικής εντός του 2017 για επαφές και συζητήσεις με επιλεγμένες τοπικές εταιρίες με στόχο την αναζήτηση εταίρων και την σύναψη συμφωνιών για νέες συνεργασίες.