Τα.. hate ads μολύνουν τη Google

Τα εκτός ελέγχου μηνύματα εξτρεμισμού στο YouTube, έχουν προκαλέσει σκάνδαλο στη Βρετανία και αναγκάζουν την Google να κινητοποιηθεί

Τα.. hate ads μολύνουν τη Google

Την αναμόρφωση των πολιτικών της και την καλύτερη «αστυνόμευση» των websites της ανακοίνωσε η Google, καθώς η καταιγίδα των τελευταίων ημερών στη Βρετανία, με τα βίντεο με ομοφοβικά και αντισημιτικά μηνύματα που εμφανίζονταν δίπλα σε διαφημιζόμενους της, συμπεριλαμβανόμενης και της κυβέρνησης, τους οδήγησε να τις αποσύρουν.

Διαφήμιση

Καθώς η Βρετανία να είναι η μεγαλύτερη αγορά της Google, εκτός των ΗΠΑ, με έσοδα $ 7,8 δισ., περίπου το 9% των συνολικών εσόδων της, το φαινόμενο μπορεί να πάρει διαστάσεις κυκλώνα και να προκαλέσει ακόμα περισσότερες ζημιές στον κολοσσό αν δεν κατορθώσει να ανακτήσει άμεσα την εμπιστοσύνη των διαφημιζόμενων του, που περιλαμβάνουν εταιρικούς κολοσσούς όπως η Marks & Spencer και η HSBC.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Google δήλωσε πως η ομάδα του YouTube εξετάζει αλλαγές σε υφιστάμενες κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με το είδος του περιεχομένου που θα επιτρέπεται στην πλατφόρμα δίνοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερη προσβασιμότητα στους διαφημιζόμενους ώστε να μπορούν να βλέπουν που εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους.

Η Google απολογήθηκε στις εταιρίες που επηρεάστηκαν από τις προσβλητικού περιεχομένου διαφημίσεις δια στόματος του Matt Brittin, προέδρου της για την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, στο ετήσιο event για την Ευρωπαϊκή εβδομάδα Διαφήμισης, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο τη Δευτέρα, ενώ ακολούθησαν και δηλώσεις του προέδρου Philipp Schindler, σε blog.

[graphiq id=»cDda0SyjA7r» title=»Alphabet Inc. (GOOGL) – Stock Price» width=»700" height=»590" url=»https://w.graphiq.com/w/cDda0SyjA7r» ]

Η εταιρία έχει αναφέρει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει να παρακολουθήσει τις 400 ώρες βίντεο ανά λεπτό που ανεβάζονται στο YouTube και ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό της για να επιταχύνει τη διαδικασία αφαίρεσης διαφημίσεων με απεχθές και προσβλητικό περιεχόμενο που αφορά τη φυλή, τη θρησκεία ή το φύλο των ατόμων.

Ο επικεφαλής επιχειρήσεων της Google, Philipp Schindler, δήλωσε σε blog:

«Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός αυτών των νέων πολιτικών και ελέγχων θα ενισχύσει σημαντικά την ικανότητά μας να βοηθήσουμε τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν το κοινό σε μεγάλη κλίμακα, σεβόμενη τις αξίες τους»

Και συνέχισε λέγοντας

«Θα προχωρήσουμε στην πρόσληψη σημαντικού αριθμού ανθρώπων και την ανάπτυξη νέων εργαλείων που κινούνται με τελευταίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική για να ενισχύσουμε την ικανότητας μας να επανεξετάζουμε αμφιβόλου περιεχομένου διαφημίσεις»

Το μποϊκοτάζ στους γίγαντες του διαδικτύου που έχουν ενισχυθεί τόσο ώστε να καθιερώνουν άτυπους όρους μονοπωλίου στην ψηφιακή διαφήμιση με την ικανότητα τους να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των χρηστών για πιο στοχευμένες διαφημίσεις, αποτελεί την πιο πρόσφατη σύγκρουση τους με διαφημιστές και εκδότες μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Διαβάστε επίσης: Νέες κατηγορίες από ΕΕ για Google

Το σκάνδαλο, σύμφωνα με τους αναλυτές, θα μπορούσε να ωφελήσει τους παραδοσιακούς εκδότες, που μπορούν να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους ως μια αξιόπιστη και ασφαλή online πλατφόρμα.
[gra[graphiq id=»8vHYY0629zT» title=»Δημοσκόπηση: Αξιοπιστία μεγάλων ειδησεογραφικών δικτύων » width=»700" height=»671" url=»https://w.graphiq.com/w/8vHYY0629zT» ]